Maandag 07 augustus tot woensdag 09 augustus 2017

7 augustus 2017 - Bogotá, Colombia

Nog wat sfeerbeelden gepubliceerd van de autoluwe zondag gisteren..;

Een "Italiaans" restaurantje gevonden uitgebaat door een Zwitserse dame uit Zürich. Hoe een pizza,lasagne of spaghetti een welgekomen afwisseling  kan zijn .

Deze reis en dus ook de blog lopen op zijn einde.

Deze middag naar de luchthaven van Popayan voor de binnenlandse vlucht met Avianca naar Bogotá.Woensdagavond met de nachtvlucht naar België.

Tijd voor een slotbeschouwing .

Er zijn de verwachte reisongemakken (een muggeprik hier en daar,maag en darmprobleempjes,te kleine "matrimonio"bedden..;)en de onverwachte reisongemakken (een krekel (grillo) die ´s nachts langs je oren zoeft zodat we met het licht aan moesten slapen,de kerkelijke gezangen die om half vijf ´s  morgens de hotelkamer binnenwaaien ..ja,ook deze keer) .

Maar dit alles weegt niet op tegen de hartelijke familieontmoetingen en natuurpracht die deze reis tot een rijke onvergetelijke ervaring maakten .

Bedankt voor de reacties en we hopen donderdag behouden en wel in België aan te komen .

1. Dominique Beeckman:
    7 augustus 2017
    Het was ook heel fijn de reis verslagen te lezen en te genieten van de leuke foto's
  2. Liliane van sande:
    7 augustus 2017
    we wensen jullie nog een paar mooie dagen en een veilige terugreis!
  3. Lieve:
    7 augustus 2017
    Nog even genieten, wat wij ook deden door deze blog! Behouden thuiskomst!!! En dan nog even bekomen...
  4. Lydia Leemans:
    7 augustus 2017
    "Mooie liedjes duren niet lang". Inderdaad, jullie onvergetelijke tijd loopt op zijn laatste beentjes. Bedankt voor de mooie reisverhalen en -foto's. Het was een beetje meereizen voor mij.
    Ik wens jullie een veilige vlucht en welkom thuis.
    Lydia
  5. Rita crick:
    8 augustus 2017
    Behouden terugkomst in Vlaanderen.
    Jullie hebben een avontuurlijke en onvergetelijke reis achter de rug. Een klein stukje konden we via de reisverhalen en foto's meegenieten. Nog even uitstomen en dan terug aan het werk. Amai. Bedankt. Familie Bauwens Crick.
  6. Joëlle Lhoëst:
    8 augustus 2017
    Het volgen van jullie blog was interessant. Behouden terugreis.
  7. Jef Mannaerts:
    8 augustus 2017
    Dankjewel voor de verslagjes van jullie mooie, moedige maar zeer zinvolle reis, gebaseerd op drie pijlers: familie, cultuur en natuur!
    Veilige terugreis en over 10 dagen terug welkom in Brussel :-).
  8. Koen en Anny:
    Petrus, Martina, Thomas en Andres,
    Het was bijzonder fijn om keer op keer een beetje met jullie te kunnen meereizen naar het verre Colombia. Bewonderenswaardig hoe jullie Thomas en Andres de kans geven om hun familie op te zoeken.
    Dit is een reis om levenslang mee te dragen in jullie en hun hart.
    Veilige terugkomst, welkom terug en tot binnenkort.
    Familie Vangelder-Crick