zaterdag 22 juli 2017

23 juli 2017 - Bogotá, Colombia

Een overgangsdag om volgens het reisadvies rustig  te gewennen aan de hoogte maar ..."andando" (te voet dus) ,la Candelaria (typische wijk met gekleurde huisjes) en het centrum van Bogota doorkruist. Paar kilometers langs de carreras(Cra.=straten van noord naar zuid)en calles (cll=straten van oost naar west) gekuierd temidden van grote drukte,uitlaatgassen,talloze tiendas,gegroepeerd per product.

Geproefd in een lokale eetgelegenheid van Ajiaco(soep met aardappelen,kip,groenten plus maiskolf en avocado).Muy rico .

Voor elk wat wils:met Andres het nationaal legermuseum bezocht ...

We voelen ons al helemaal thuis.Vanavond gaat in ons hotel een trouwfeest door ...;dat belooft een lange nacht te worden .

1. Dominique Beeckman:
    23 juli 2017
    De geur van de uitlaatgassen van de auto's in Colombia is toch iets speciaals;ruik je nergens anders
  2. Lydia Leemans:
    23 juli 2017
    Een hele geruststelling.... jullie zijn goed ter bestemming en blijkbaar "ya acostumbrado". Een heel fijne tijd gewenst.
  3. Stef:
    23 juli 2017
    Niet vergeten uw dagelijks rantsoen tinto te drinken he. Geniet maar van de koffie en alle andere dingen in dat fantastisch land.
  4. ANNEKE de GRAAF:
    23 juli 2017
    En Thomas? Geniet van dit prachtige land.
    Kijk uit naar jullie belevenissen en ervaringen. Geniet ervan, groetjes
  5. Guido bauwens:
    24 juli 2017
    Hallo,
    Hoe was de trouwfeest.
    Hopelijk daar mooi weer.
    Hier in België gelukkig voor ons overvloedige neerslag: is welgekomen.
    Spijtig voor verlofgangers hier.
    Wij wensen jullie een tof verblijf.