zondag 2 augustus

2 augustus 2015 - Neiva, Colombia

De laatste dag samen met de 2 families .Weer eens een nachtje met muziek vanaf  2 uur ...en sommigen slapen daar doorheen.

Om 9 uur  allen naar de mis in La Plata ( de derde al die dag).Katholiek zijn ze hier wel,behalve in hun relaties...

Daarna wou iedereen nog eens met iedereen op de foto en werd er fruitsalade gegeten op het plein.

Wat economische weetjes:  een gemiddeld maandloon in La Plata bedraagt 50 euro en voor een goede hamburger betaal je 2 euro; er is geen industrie en veel werkloosheid;  iedereen levert diensten aan elkaar zoals transport,verkoop..

Na een snelle lunch geraakte iedereen toch op tijd ter plekke voor het afscheid om 15 u; er vloeiden wat traantjes.We beloofden elkaar weer te zien .

Nu zitten we voor een nachtje in Neiva waar het rond de 35 graden is Er zitten gekko's op de ramen om muggen en insecten op te eten..Morgen om 5 u opstaan voor de vlucht naar Cartagena via Bogota.

1. Guido en rita:
    3 augustus 2015
    Petrus,Martina,Thomas en Andres.
    Wat een reis , wat een belevenis in een avontuurlijk land.
    De foto"s zijn van uitzonderlijke kwaliteit.
    Naar jullie verhaal te lezen is de reis al goed verlopen met de nodige spijs en drank; bezienswaardigheden en muziek.
    De contacten met de ouders en de familie van Thomas en Andres zullen wel bijzonder zijn en vooral ook emotioneel geladen. We kunnen ons dat zelf moeilijk voorstellen.
    Hopelijk verloopt jullie verlof even vlekkeloos als tot nog toe.
    Prettige en behouden reis en terugkeer.

Het ga jullie daar allemaal goed. Geniet er nog van.
    Het is hier ook genieten van het weer en het werk.

Guido en Rita en de rest van het nest.