Donderdag 6 augustus.

6 augustus 2015 - Cartagena, Colombia

Een overgangsdag.We maken ons stilaan klaar om morgen terug te keren naar Bogota en verkennen nog een laatste keer de bloedhete straatjes van de stad.

Morgen zal grotendeels ingenomen worden door de terugvlucht ( en het wachten ).

Om 17 uur staat nog een ontmoeting gepland met familie van Andres die in Bogota woont.

Zaterdagmiddag vatten we de terugkeer aan om hopelijk zondagavond veilig aan te komen ( door tijdsverschil van 7 uren  en overstap in Parijs gespreid over 2 dagen).

Dit reisblog loopt dus op zijn einde.

Fijn dat jullie bij ons waren en meeleefden.

Waarvoor we gekomen  waren hebben we kunnen realiseren al blijven  er nog vragen en zaken op te lossen....

We plooien nu terug op onszelf en vatten de toekomst aan.

Bedankt en tot ziens.

1. Guido en rita:
    Familias Crick Van Sande,

Jullie worden het daar stilaan gewoon. De laatste week verlof was jullie gegund. Waarschijnlijk een (vermoeiende) reis om nooit te vergeten. Foto's en ervaringen voor het leven. Geniet nog van de vele wachttijden en behouden terugvlucht met zijn allen.
    Guido en Rita.
  2. Lieve:
    7 augustus 2015
    Fijn dit te gevolgd te hebben en benieuwd jullie te zien!!
  3. Dominique beeckman:
    7 augustus 2015
    Een onvergetelijke reis met prachtige foto's en een goeie terugreis
  4. Liliane van sande:
    7 augustus 2015
    we hebben jullie emotionele ontdekkingsreis elke dag met veel belangstelling gevolgd!
    we zijn blij dat alles zo goed verlopen is en we wensen jullie een goede thuiskomst!

jaak en liliane en co
  5. Annelies:
    7 augustus 2015
    Super toffe verhalen van, wat ik denk, een mooie, maar emotionele reis was.
    Het was leuk jullie avonturen te volgen.
    Een behouden terugkeer naar het zonnige België!
  6. Lydia Leemans:
    7 augustus 2015
    Dankzij jullie dagelijkse berichtjes, geïllustreerd met foto's , heb ik de mooie reis met interesse gevolg.
    veilige terugreis en welkom thuis.
    Buurvrouw Lydia
  7. Jef:
    11 augustus 2015
    Al gemerkt (via e-mailcorrespondenie van Martine) dat jullie (hopelijk behouden) terug thuis zijn van deze mooie en vermoeiende maar vooral zingevende reis.
    Wij als 'gewone Vlaamse gezinnen' kunnen ons slechts bij benadering een idee vormen van de betekenis van deze 'root-reis' voor jullie gezin en van de gevoelens die deze bij jullie opwekken. Hoed af daarvoori
  8. Stuer:
    5 november 2015
    Dag Andres,

Op 1 augustus ontmoetten we mekaar toevallig in La Plata. Jij verbleef in het hotel en wij waren op zoek naar het toilet alvorens verder te reizen naar Tierradentro.
    Met het maken van ons reisverslag en info te zoeken op het net kwam ik jullie reisverslag tegen. Dat riep meteen een herinnering op toen we jou herkenden op de foto. We merken dat het voor jou en je familie wel een erg belangrijke reis is geweest. Geniet nog na van de mooie herinneringen, dat doen wij ook.

Groeten,

Marijs en Geertje