vrijdag 21 juli 2017

La Candelaria

Voor de vierde keer zijn we op weg nu naar Colombia(C)

In Frankfurt konden we reeds een verhaal lezen in de (gratis) New York Times over het gevolg van het vredesakkoord voor de cocaboeren In C. Er moet een alternatief (kweken van zwarte peper, palmharten....enz.) gezocht worden, voor het wegvallen van levering van coca of cocamassa door de boeren aan het Farc. (die hierdoor hun karige inkomen opnieuw sterk verminderd zien)

Na 20 uur onderweg veilig en vermoeid aangekomen in ons hotel in Bogota.

Het was een vertrouwd weerzien, met een steeds modernere grootstad, waar de Millenario (snelle busverbinding met overkapte wachthaltes in rechte lijn van zuid naar noord) zich een weg doorheen het verkeer baant.

1. Liliane van sande:
    22 juli 2017
    blij dat jullie goed en wel aangekomen zijn!
    groetjes!
  2. Dominique Beeckman:
    22 juli 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Ik wens jullie een heel boeiende reis en ik volg jullie op de voet ;vanuit het thuisfront
  3. André en Carine:
    Goed gestart neem ik aan, zie uit naar volgend verslag
  4. Guido bauwens:
    24 juli 2017
    Petrus, Martina, Thomas en Andres,
    Fijn dat jullie op eigen kracht (met het vliegtuig en bus) veilig aangekomen zijn ter bestemming. Martina en Petrus: fijne outfit op de vlieger.
    Geniet van de reis in het verre Colombia.