Vrijdag 31 juli 2015

31 juli 2015 - La Plata, Colombia

Vandaag om 10 u afgesproken  met de wijkverantwoordelijke en de moeder van Andres om boodschappen te doen in La Plata en meteen het stadje te  bezichtigen .

In de kerk de  doopvont gefotografeerd waar Andres een eerste keer gedoopt werd.

De lokale overdekte markt vol met groenten,fruit,gevogelte,vlees ea is steeds een exotische bedoening; daartussen lopen de  honden  vrij rond en op de bovenverdieping eten mensen in de eetstalletjes.

Terwijl we het toch even over eten hebben  een paar rare combinaties: de tamales (zie vroeger) zijn vergezeld van chocomelk,de  biefstuk van een havermoutmelkdrankje of van jugo (fruitsap).....

Daarna een flinke wandeling te voet terug  naar het hotel .

Het weer valt tot dusver mee ook al regent het wel elke dag wat en is Bogota zelfs fris  maar het klaart snel op; Pitalito en La   Plata zijn  merkelijk warmer maar nog geen  gevreesde hitte ( kan  nog komen )

1. Koen en Anny:
    1 augustus 2015
    Dag Petrus, Martina, Thomas en Andres.

Iedere avond kijken we samen met enige nieuwsgierigheid naar jullie reisblog. Elke avond verbazen we ons erover hoe indrukwekkend en emotioneel deze reis voor jullie moet zijn. We wensen jullie dan ook nog veel mooie en waardevolle momenten in het verre Colombia. Het is jullie van harte gegund! Geniet met volle teugen.

Vele groetjes
    Familie Vangelder