zondag 26 juli

27 juli 2015 - Bogotá, Colombia

Vandaag heel wat "gewacht":eerst op de taxi die ons naar de luchthaven moest brengen,waar we uiteindelijk 2 uren te vroeg waren en de vlucht naar Pitalito anderhalf uur vertraging had.

Aangekomen in Pitalito om half vijf en met 2 kleine taxi’s langs stoffige en drukke wegen aangekomen in hotel Caloma Plaza,gelegen aan een typisch Zuid Amerikaans plein,dus veel volk op straat,luide muziek en veel lawaai;snel omgekleed,koffers wat uitgepakt....en om 19 u stond de biologische moeder van Thomas voor de deur met in haar kielzog ( die gelukkig beneden wachtten) zo een 20 tal of meer familieleden.

Het was overrompelend.We hebben allen samen tamales gegeten,een typisch Colombiaans gerecht bestaande uit rijst,kip,hardgekookt ei ,alles samengepakt in grote bladeren.

Erg vermoeid maar tevreden de avond afgesloten rond 22u  en daarna nog "genoten" van de muziek vooraleer de slaap te kunnen vatten.

1. Lieve:
    28 juli 2015
    Kippenvel!!!
  2. Frieda en René:
    28 juli 2015
    Wat een onvergetelijke momenten, bijna onwezenlijk na al die jaren. Geniet ervan dat dit mogelijk is. We zijn blij voor jullie en blij dat we dit mogen volgen.